Kaupan toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 15.8.2022 alkaen.

Tämän verkkokaupan tuotteita myy Walklandia Ry. (y-tunnus 3193132-6). Tuotteita myydään täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen sekä toimitusehtojen muutoksiin. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö sähköpostitse lähetettävällä ennakkolaskulla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä mahdollisesti ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Maksaminen ja maksutavat

Tuotteet maksetaan laskulla, joka lähetetään tilaajalle sähköpostitse. Kun maksusuoritus näkyy tilillämme, lähetämme tuotteet tilaukseen tuotteen valmistajalle. Reklamaatiotapauksissa ota yhteyttä Walklandia Ry:hyn.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys walklandiavlk@gmail.com. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä jälkikäteen. Asioidessasi asiakaspalvelussamme, pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkastathan paketin saatuasi, että sen sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Walklandia Ry  (y-tunnus 3193132-6)

walklandiavlk@gmail.com
Hakalantie 6
37600 Valkeakoski

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilauksen pakettina tai kirjeenä, riippuen tilauksen koosta. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä. Toimituskulut näkyvät ostoskori- ja kassa-sivuilla ennen tilauksen vahvistamista.

Toimituksen seuranta

Jos tilauksesi on lähetetty pakettina, saat seurantatunnuksen sähköpostitse tilausta tehdessä ilmoitettuun osoitteeseen.

Toimitusaika

Teemme tilauksia vaatetoimittajalle 2 krt kuukaudessa. Lähetämme tilauksen asiakkaalle viimeistään 14 päivän sisällä. Kampanjat, viikonloput, pyhät ja lomat sekä kuljetuksessa tapahtuvat viivästykset saattavat vaikuttaa tilausten toimitusaikaan.

Peruuttamisoikeus ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuksesta täytyy tehdä sähköinen palautusilmoitus ennen tuotteen takaisinlähetystä. Ilmoituksesta on tultava ilmi tilausnumero.

Palautusilmoitus tulee lähettää sähköpostiosoitteeseen: walklandiavlk@gmail.com.

Palautusilmoitus on tehtävä viimeistään 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Palautettavat tavarat on lähetettävä takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua palautusilmoituksen tekemisestä. Pakettiin on hyvä kirjoittaa selvällä käsialalla: Palautus.

Emme vastaanota palautuksia edellä kuvattujen aikarajojen mentyä umpeen.

Palautusten käsittelyaika on 2 – 10 arkipäivää. Kun palautus on hyväksytty, hyvitys maksetaan asiakkaan alkuperäiselle maksutavalle. Asiakas vastaa palautuksen toimituskuluista eikä niitä hyvitetä asiakkaalle.

Säilytä kuitti palautuslähetyksestä, kunnes olet saanut hyvityksen tai kuittauksen, että palautus on loppuunkäsitelty. Jos palautuslähetys katoaa kuljetuksen aikana ja asiakas ei pysty todistamaan, että on lähettänyt tuotteet takaisin, Walklandia Ry ei ole velvollinen hyvittämään tuotteita, jotka eivät ole saapuneet palautuksena takaisin yritykselle. Kuitti palautuslähetyksestä toimii todisteena palautuksesta, jos paketti katoaa.

Lunastamaton paketti

Tilauksen noutamatta jättäminen ilman sähköistä palautusilmoitusta ei ole tuotepalautus. On asiakkaan velvollisuus huolehtia, että paketti noudetaan ajallaan noutopisteestä. Noutamatta jätetty paketti palautuu lähettäjälle, ja tilauksesta tehdään tilauksen arvon mukainen hyvitys alkuperäiselle maksutavalle. Noutamatta jääneestä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset molempiin suuntiin.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, ota mahdollisimman pian yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen walklandiavlk@gmail.com. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, tulisi sinun tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemasi toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Force majeure (ylivoimainen este): Jos näissä ehdoissa mainittujen velvollisuuksien täyttäminen ei onnistu ylivoimaisen esteen sattuessa (esimerkiksi sodan, luonnon tapahtuman, katastrofin, lainsäädännön tai viranomaisen päätöksen, lakon tai muun niihin verrattavan tapahtuman takia), tällöin ei asiakkaalla ole oikeutta saada korvausta Walklandia Ry:lta.